كيانكيان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

تجربيات مادرانه وكيان رضا و شایان

تجربيات مادرانه

1392/1/31 8:06
نویسنده : مهشيد
189 بازدید
اشتراک گذاری

توي اين پست تجربيات يك مادر شاغل را مي نويسم.

.وقتي كيان دندان در مي آورد. غذا را نه خيلي سرد و نه خيلي گرم به او مي دهم. غذا را از يخچال بيرون مي آورم در دماي محيط گرم شود و بعد به او مي دهم بخورد. هنگام دندان درآوردن گرمي و سردي غذا كودك را مي آزارد.(نقل از دكتر امير طاهر)

.از وقتي كيان يك ساله شد، به راحتي مي توانست روي دو پا بنشيند، من هم كه رفتم سركار، كيان ماند و پرستارش.او كيان را مي برد دستشويي و روي لگن يا روي دو پا هم به او مي گفت جيش كند هم اگه خودش رو كثيف كرده بود(پي پي) كرده بود، اين مدلي مي شستش. ولي من ميبردمش  توي حمام و به سختي مي شستمش.آخ ماشاا... ديگه سنگين شده بود كلي كمرم درد مي گرفت.

اين بردنش به دستشويي كمك كرد خيلي زود به رفتن به دستشويي عادت كنه و با وجود اينكه هنوز پوشكش مي كنم، گاهي اوقات پي پي يا جيشش رو اعلام مي كنه و علاقه زيادي به رفتن به دستشويي داره.(تجربيات خاله ميري)

.وقتي كيان مي رفت دستشويي، واسش دمپايي خريدم. اما  كف دستشويي خيس بود، كيان هم خيلي خوب نمي تونست راه بره. با دمپايي كه ديگه راه رفتن خيلي سخت بود و مرتب كفش ها از پاش درمي آمد و حتي احتمال سرخوردنش خيلي زياد بود. پرستارش به پشت كفش هاش كش وصل كرد و اين جوري بچم به راحتي مي رفت دستشويي و اصلا هم از بردن كفش ها با خودش ناراحت نبود.

كفش هايي پشت بند دار توي بازار هستند، كه ميشه از اونا استفاده كرد. ولي تو خونه هم ميشه كفش كوچولو را بند دار كرد.(تجربيات خاله ميري)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمين
3 اردیبهشت 92 2:31
سلام .. ممنون از مطالب خوبتون چه ژسر خوشكلي دارن خدا حفظش كنه
من پسرم يك ساله شده خيلي از دندوناش سر زده بيرون ..
منتظر مطالب خوبتون هستم ...




تشكر مامان آرمين.