كيانكيان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

تجربيات مادرانه وكيان رضا و شایان

زندگی مامان کیان( وسایل لازم برای نی نی دوم)

1394/6/19 18:07
نویسنده : مهشيد
350 بازدید
اشتراک گذاری

برای  بچه دوم تجربیاتی به اندازه یک عمر زندگی دارم و همین خیالم را راحت تر کرده است.

وسایلی که آماده کرده ام:

1- حدود شش عدد پارچه 90در 90  که اگه آبگیر باشد بهتر است. برای خشک کردن بچه بعد از شستن پاهایش و همین طور انداختن زیرش موقع تعویض پوشک

2- 5 عدد پارچه باز هم برای خشک کردن نوزاد. همجنس کهنه های آماده موجود در بازار. البته من از پارچه فروشی گرفتم و خودم بریدم و سرشان را دوختم. بسیار مناسب تر است.

3- 6 عدد لاستیک یک متر در یک متر برای زر پارچه موقع تعویض که نم به روی جایی پس ندهد. از این مشماء ها هم آماده در بازار هست که من از لاستیک فروشی ها گرفتم باز خودم بریدم به اندازه و آماده کردمش.

4- یک عدد سرهمی سایز دو. سرهمی ها بایدسایز بزرگ تر انتخاب شود تا نوزاد در آن با همه لباسهایش راحت باشد

5-دو عددر وسری سایز بزرگ که حتما باید دور گردن بچه را بپوشاند.

6- لباس سایز صفر فقط دو دست و سایز یک تا سه از هر کدام حدود 4 دست خریدم

7- جوراب سفید نوزادی. جوراب آبی و جورب فانتزی از هر کدام یک دست

8- پتو کرک دار به شکل سر آقا گاوه به رنگ آبی

9- لباس سایز صفر برای بیمارستان به رنگ آبی

10- قنداق فرنگی که از زمان کیان بود و ما از رنگ قرمز برای کیان استفاده کردیم و برای این نی نی رنگ آبی آن را گذاشتم.

11- شیشه و پستانک کوچک

12- وازلین و روغن بچه فیروز

.

.

 

وسایل خودم برای رفتن به بیمارستان گذاشتم توی کوله پشتی ام(سزارین)

1- شش عدد پوشک بزرگ.

2- دو عدد شورتکس

3- یک دست لباس اضافی برای نی نی به همراه 2 شلوار اضافه و دستمال مرطوب برای نی نی که اینها را بعد از تولد در ساک خودش می گذارم.

4- حدود 15 پلاستیک فریزر

5- یک روسری گرم

6- مقداری خاک کربلا برای گذاشتن در دهان نی نی

7- یک بسته آدامس

8- مسواک و خمیر دندان

9- یک دست لباس برای ترخیص از بیمارستان

10- یک ماشین پلیس کوچک کادو کرده که باید از طرف نی نی به کیان هدیه بدهم

.

.

 

وسایل لازم در سبد بیمارستان برای همراهی و خودم

1- یک جفت دمپایی برای زمانی که باید راه برم

2- فلاسک برای چای

3- دو عدد لیوان شیشه ای

4- قند و نبات و چای کیسه ای

5-دستمال توالت

6- دستمال کاغذی

7- چند لیوان یک بار مصرف

8- دو عدد بشقاب و قاشق چنگال و چاقو

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
18 آذر 97 10:56
روحت شاد مهشید جان. خدا فرزندان نازنینت رو حفظ کنه